Tradycyjnie członkowie SU wybrali się do stolicy. Tym razem była to stolica w zimowej szacie. Dzień rozpoczęliśmy przed wschodem Słońca! O 4.30 ruszyliśmy w drogę, która minęła bardzo szybko. Spacer po parku w Łazienkach dotlenił nas doskonale. Karmiliśmy wiewiórki, rozmawialiśmy z dumnymi pawiami…Poznaliśmy miejsce słynnych obiadów czwartkowych. Z pomnika na  Agrykoli dumnie spoglądał na nas król Jan III Sobieski. Aby zobaczyć panoramę miasta z wysokości udaliśmy się do „ komunistycznego” budynku, czyli Pałacu Kultury i Nauki.    W ekspresowym tempie, winda wwiozła nas na 30 piętro. Widoki były przednie! Troszkę zgłodnieliśmy i dlatego poszliśmy do słynnych Złotych Tarasów. A tam…eldorado! Nadeszła jednak chwila powagi. Po krótkim zwiedzaniu miasta z okien busa, nasze kroki skierowaliśmy do Muzeum Historii Żydów Polskich. Poznaliśmy ich historię, kulturę i zwyczaje. Na zakończenie wycieczki bajkowa sceneria Wilanowa, czyli Ogród Tysiąca Świateł. Tam poczuliśmy magię zbliżających się świąt. To był naprawdę udany wyjazd! Już planujemy następny 🙂 W drodze powrotnej – kącik kibica i wielkie meczowe emocje! Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni wróciliśmy do Rybnika. Dziękujemy wszystkim, dzięki którym nasz wyjazd doszedł do skutku.