W maju, po egzaminach ósmoklasisty, wyjechaliśmy na wycieczkę krajoznawczą do Opola i Nysy. Stolicę Śląska Opolskiego zwiedziliśmy z okien zabytkowego czerwonego autokaru z lat 60-tych. Okazuje się, że nie trzeba jechać do Anglii, żeby przejechać się czerwonym londyńskim autobusem J W promieniach słonecznych, przy śpiewie szant odbyliśmy rejs stateczkiem, o wdzięcznej nazwie ,,Gracja”, po Jeziorze Nyskim. Naszą wycieczkę zakończył przejazd wesołym pociągiem po zabytkowych ulicach Nysy.

Dzięki udanej wycieczce, z nowymi siłami, wróciliśmy do dalszych obowiązków szkolnych.

Uczniowie 8a

NASZA OSTATNIA WYCIECZKA

To nasze ostatnie chwile wspólnie spędzone w tej szkole, dlatego wybraliśmy się na wycieczkę do Opola i Nysy. Wychowawczynie naszych klas- 8a i 8c zapewniły nam wypoczynek, wspaniałą zabawę i niezapomniane przygody! W Opolu zwiedzaliśmy najbardziej interesujące obiekty autobusem w stylu angielskim. Natomiast, dla odmiany, w Nysie zwiedzanie tamtejszych miejsc, odbyło się podczas jazdy pociągiem wycieczkowym ulicami miasta. Płynęliśmy również łódką po jeziorze, podziwiając widoki i śpiewając szanty. Zmęczeni udaliśmy się na obiad w McDonaldzie. Myślę, że ta wycieczka pozostanie w naszej pamięci na długo!!! Dziękujemy wychowawczyniom za jej zorganizowanie!